17 februarie 2009

Cei mai violenti politicieni din lume

Mi-am dat seama ca nu am mai scris despre politica de ceva timp. Acum cred ca e momentul potrivit. Am gasit pe internet un top cu cei mai violenti politicieni din lume. Am facut o mica selectie:

1.Primul, cel de pe podium e vice prim ministru sau asa ceva, iar cel lovit e ministrul sanatatii, amandoi sunt din Cehia:


2. Taiwanezii sunt cei mai pasionati de politica. Atat de pasionati incat se iau si la bataie...



Cand o sa vedem o lupta si la noi in parlament? Poate nu sunt destul de pasionati politicienii nostri.

3. Si cei din Georgia se mai cearta in emisiuni:


Oare unde am vazut o scena similara numai cu alt sfarsit?

4. Kung Fu Parlament.


5. Politicienii nigerieni


6. Mexico



7. Parlamentul somalez


8. Bolivia


9. Si britanicii sunt violenti:


10. SUA


Topul in intregime il gasiti aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu