5 februarie 2009

Bere contrafacuta la Deja vue

Am fost de multe ori in acel bar/club. Mi-a placut atat locatia cat si atmosfera din acel loc. De obicei imi cumpar o bere oriunde m-as duce si asta din 3 motive: e relativ ieftin, 500ml imi sunt suficienti pentru a sta minim o ora la masa si berea e clar mai sanatoasa ca sucul. Mai rau e cand vin cu masina..ca trebuie sa iau un suc sau o bere fara alcool care e scumpa, nu are acelasi gust, daca nu e foarte rece are un gust ciudat si are efecte adverse neplacute-chiar nu recomand o bere fara alcool.

Revenind la Deja Vue. Ca sa fiu rau, nu e scris corect. Varianta corecta si cea mai folosita este Deja Vu. Servirea chiar e proasta, meniul care ti-l dau, e doar de forma, pentru ca de obicei nu este berea ieftina din meniu sau nici un alt produs ieftin. De cele mai multe ori avea doar Corona, care e o bere buna, dar nu e tocmai la pretul ideal. Ultimele doua dati cand am fost, am observat ceva ciudat. Mi-am comandat cea mai ieftina bere a lor: Tuborg. Avea gust ingrozitor, a bere improvizata de casa . M-am uitat la data, am zis poate e expirata, dar nu era. Am luat doar 2 guri din acea bere, in rest nu am mai baut. A doua oara cand am fost, am comandat tot o bere ieftina, dar de data asta am schimbat putin: Tuborg Strong care culmea avea gust a paine veche inmuiata in apa impreuna cu niste asternuturi vechi. Nu era expirata. Problema e ca nu beau bere de ieri. Stiu exact ce gust are Tuborg si nu are acel gust de stricat. E clar ca patronul cumpara bere contrafacuta pentru a mari profitul. Preturile si asa sunt ridicate in acel loc, dar sa arunci banii de pomana pe o bere proasta contrafacuta care nu o poti bea nu se merita. Eu, personal, nu am sa mai calc in barul respectiv, decat daca imi aduc bere de acasa.

Rusine patronului si a angajatilor sictiriti din acel local! Ar trebui sa imi multumeasca ca nu am mers la oficiul pentru protectia consumatorului !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu