24 iunie 2009

Momente de ratacire...

Dupa cateva momente de ratacire, m-am intors, tot pe acest blog. Am constatat ca nu am chiar asa mult timp precum am crezut, si nici nu sunt asa de rabdator. Deci am revenit tot pe asta. Oricum, in afara de 2-3 persoane nu citea nimeni blogul, deci nu sunt probleme prea mari, dar pentru orice eventualitate, imi cer scuze daca a deranjat pe cineva Am importat deja articolele de pe celalalt blog si daca inca intrati pe vechiul blog, veti fi redirectionat aici.

2 comentarii:

  1. salut! vroiam sa te intreb cum de ai grafica asta la blogul tau?. e un cod html gasit sau chiar tu ai facut grafica?. ma intreb pentru ca si eo am un blog si ar vrea si eu un astfel[nu neaparat la fel] de stil ca sa zic asa, pentru blogul meu. daca ma poti ajuta da-mi mesaj pe http://mondenside.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. E de ajuns sa cauti pe Google:templates blogger si ai sa gasesti sute de modele. Nu trebuie decat sa dai un copy/paste si iti schimbi grafica.

    RăspundețiȘtergere