29 martie 2009

Twilight, un film frumos

Stiu ca de acum e vechi...dar eu l-am vazut abia azi.
Vazand posterul in liftul din Moldova Mall am spus ca nu e mare lucru de el, dar vazandu-l mi-am schimbat total parerea. Pot spune ca e un film frumos: peisaje frumoase, actori frumosi, are o poveste foarte frumoasa..e un film placut ochiului. Chiar daca e un film cu vampiri nu o sa gasiti prea multe scene cu lupte, sange sau violenta in general. Eu vazand multe filme horror la viata mea, pot spune ca acest film e chiar unul relaxant. Pe scurt, un vampir se indragosteste de o fata si viceversa si de aici tot felul de aventuri. Eu zic ca merita vazut! Se pun in circulatie multe filme proaste, dar acesta nu se afla printre ele.
La noi a circulat sub denumirea de "Amurg".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu