2 mai 2009

Panicatii de la stiri

Am sa incep cu o intrebare: Se mai uita careva la stiri?

De ceva timp incoace tot incerc sa evit televizorul, mai ales sa nu ma uit la stiri. Imi place ideea de a fi informat, de a afla ce se intampla in lume, dar nu stiu daca urmarind stirile de la televizor si aici ma refer la Stirile Pro tv si Observator, Realitatea TV si Antena 3 ma ajuta cu ceva. Devin oare mai informat? Mi-am dat seama ca prea putin. E chiar mult mai relaxant sa nu te uiti la stiri. Daca nu aveti rabdare sa cititi articolul, va explic totul printr-o poza de ce nu cred ca se merita sa te uiti la stiri:

Ce naiba e de comentat la aceasta "stire"? Poate sunt doar eu retardat..dar nu inteleg..de ce trebuie comentat acest "eveniment cosmic" atat de mult timp? Nu e cumva anormal?

A fost interesant sa urmaresc Realitatea Tv dupa cutremurul care a fost la noi. Eu sincer, nici nu l-am simtit. Ma suna deodata prietena si imi spune ca a fost cutremur. Eu: ce/unde/cum? Deschid repede televizorul si am dat pe Realitatea, iar apoi o vad pe Corina Dragotescu cu niste ochi mari, speriata de parca acest cutremur a provocat moartea tuturor din jurul ei. Am spus ca poate doar in Bucuresti a fost cine stie ce cutremur, cand sa aflu ca de fapt nu a fost chiar asa grav, ba chiar Adrian Paunescu (care mi-e antipatic apropo) era in studio cu Dragotescu si incerca sa explice cutremurul cu vorbele lui, de parca ma interesa ce crede el. Nu cred ca era indicat sa fie asa panicata la un mic cutremur. Va dati seama cum reactioneaza la unul mai mare? Ar fi bine sa nu mai prezinte ea stirile de acest gen. Poate sunt altii mai profesionisti.

Niste stiri tampite sunt cele de pe Antena 3. Cand s-a ales presedintele PNL, ei relatau in continuu cate ceva despre asta, chiar si daca nu se intampla nimic, de parca ar fi fost chiar alegerile prezidentiale. Nu stiu cati bani primesc de la PNL, dar e foarte urat sa vorbesti mult despre...nimic. Intr-un reportaj obiectiv ar fi fost normal sa spuna doar cine sunt candidatii, iar apoi sa spuna cine este castigatorul. Bineinteles ca ei vorbesc mult despre un subiect si il lungesc de parca ar fi ceva extrem de important.

Tot la acelasi post am observat ca dau mult prea multe informatii despre principele Radu, care apropo imi este si asta antipatic. De ce? Poate datorita lu' tac'su. Toti stim ca a fugit cu trenurile pline cu aur prin anii '40, stim ca si-a recuperat aproape tot ce i-au luat comunistii (si daca nu ma insel, tot ce avea el era oricum a statului roman) si stim ca nu e asa mandru ca e roman. Avand toate aceste date, de ce sa imi placa fiu'su? E anormal de inteligent? A facut ceva de care noi toti sa fim mandri? E mai putin rupt de realitate decat tac'su? Vine asa cu tupeu ca vrea sa fie presedinte? In fine, revenind la ideea principala, doresc sa spun ca s-a vorbit prea mult despre el pe acest post. Ceea ce nu inseamna decat un lucru: au fost platiti pentru asta.

Un lucru urat care s-a intamplat a fost si cu Gigi Becali. Omul ala a fost aparat de aproape toate trusturile. In special Realitatea. Stirile nu trebuiesc sa fie obiective, impartiale? Se pare ca nu..

Stirile gen: "Micii sfarie pe gratare!" , "Toate statiunile sunt pline"(care de multe ori e o minciuna gogonata) sau stirile cu si despre targuri si expozitii ma enerveaza la culme.

Acum ca vin alegerile chiar ca nu se mai merita sa te uiti la stiri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu