18 mai 2009

Imi este mai mult mila de animale, decat de oameni

Probabil acest articol este ultimul pe care il scriu. Ma las de blogging, ma las de anonimat, nu am castigat nimic, nici prieteni nici dusmani, dar poate asa e mai bine. Poate doar lipsa mea de talent in ale scrisului a alungat vizitatorii sau pentru simplu fapt ca am vrut sa fie un blog pentru oameni inteligenti. Nu conteaza!


M-am saturat sa scriu despre hotii, despre parlamentari, despre stirile noastre cu multa propaganda, aceste stiri minunate care in vreme de recesiune, o perioada care va fi din ce in ce mai grea pentru un stat lipsit de economie si imbibat cu oameni corupti care fura chiar si atunci cand sunt putini bani, aceste stiri vorbesc despre Basescu si altii care nu fac nimic altceva decat sa minta. Satul de o tara care accepta ca orice sa se rezolve prin plicuri date pe sub mana, satul sa scriu despre asta. Stim cu totii in ce tara traim (si aici ma refer la cei, putini ce-i drept, inteligenti) si nu are rost sa vorbesc despre asta sau sa repet. Da, traim intr-o tara de cacat.

Poate ca titlul nu va spune nimic, poate ca vi se pare un cliseu, deoarece l-ati auzit de foarte multe ori, dar spun asta pentru ca oamenii sunt rai, pentru simplul fapt ca nu pot avea mila fata de oameni rai, dar de animale pot avea, pentru ca fata de noi, ele sunt nevinovate. Nu am mila fata de acei oameni care nu au pic de bun simt, care sunt nemilosi si care se cred centrul universului. Daca ar fi ca toti acei oameni sa moara, putin mi-ar pasa.

Poate e un pic cam anormal ca un blog sa ia sfarsit, sau poate e anormal sa scrii "The End" pe un blog, dar tocmai asta s-a intamplat. Poate ne vom intalni candva fie pe un blog, sau de ce nu chiar pe strada, sau intr-o crasma, din Iasi bineinteles.
Daca il mananca pe vreounu/a sa ma contacteze, id-ul meu e myiasi@yahoo.com
Multumesc tuturor celor care au citit articolele din acest blog.

PA!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu