21 ianuarie 2009

Lista cu filme preferate

Din cand in cand, cineva din lista mea de 2 persoane de pe messenger ma intreaba:"Stii vreun film bun?"
Nu stiu asa multe, deoarece rar se iveste un film bun. Multe filme in afara de o publicitate agresivia..nu au nimic. Trebuie sa cauti pana sa gasesti ceva care sa merite sa iti consume 1ora jumate-2 ore din viata ta.
Printre filmele care imi plac se numara:

The Prestige
Un film care merita vazut, parerea mea. Are un scenariu foarte interesant, si e total imprevizibil. Dupa trailer nu pare cine stie ce...dar daca il vedeti de la un capat la altul puteti realiza ca este un film de calitate . Mie personal mi-a placut foarte mult.

No Country For Old Men
A castigat foarte multe premii. Mi-a placut datorita atmosferei pe care o creeaza (daca aveti ocazia sa il vedeti HD cu atat mai bine). Recreeaza atmosfera anilor 70 foarte bine.

How to Lose Friends & Alienate People

Un film foarte amuzant, care te binedispune indiferent ce stare ai avea.

Un film asemanator, la fel de amuzant este si Hot Fuzz

Daca tot vreti un film care sa va binedispuna trebuie sa vedeti Madagascar (1 si 2). Indiferent de varsta..merita vazut(e).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu