7 ianuarie 2009

Ingrozit de noul guvern

Vazand la televizor conferinta de presa a lui Boc si Videanu, am ramas stupefiat. "Astia chiar au ajuns la putere." mi-am spus eu. Cum naiba? Cei mai batjocoriti oameni, oameni destul de urati in multe medii, Boc cel care cade in emisiuni, are 1,5m si e ca un fel de catelus pentru Basescu, iar Videanu, cel care a pus borduri timp de 4 ani, nefacand nimic constructiv in Bucurestiul ala. Acesti oameni, ne decid soarta. Ei pot hotari ce fac cu pensiile,salariile, acum ei gestioneaza problema cu gazul.
Imi place, ca in orice reportaj despre aceasta tema, se introduce in mod fortat fraza: Nu avem motive de ingrijorare!. .. Poate ca sunt motive de ingrijorare. Doar nu o sa rezolve Boc si Videanu problema, negociind cu rusii..dar asta e deja alta poveste. Ramane de vazut.

Guvernul asta chiar ma sperie, si abia aici am motive de ingrijorare.
Se pare ca ministrul sanatatii, e patronu' Ferrari Romania, adica e clar "ca are competente in acest domeniu" de fapt singurul lucru care il recomanda este averea.
Despre Berceanu..asta a mai fost ministru de cateva ori. Ce a facut? Nimic. El tot da afara oamenii si isi pune rudele si prietenii in minister. Il va ajuta functia sa isi mai mareasca averea oleaca.
Udrea, ministru? E ca un fel de gluma proasta, dar nu e. E si ea ministru, am auzit ca isi cheama toti prietenii la Palatul Victoria. Foarte bine. Poate ca asta meritam. ..

Lupta intre PD si PSD a luat sfarsit se pare. Banii sunt mult mai importanti, mai ales in moment de criza, cand ar fi pacat sa nu profiti de acest argument.
Ce poti spune despre PSD ? De obicei nu te gandesti decat la un singur cuvant: Iliescu..mie personal nu imi vine sa cred, ca dupa revolutie, a ajuns presedinte, de 2 ori acest om..mana dreapta a lui Ceausescu. Nu cred ca exista arhive cu Ceasusescu fara sa apara si Iliescu in fundal. Cat despre oamenii lui...hoti ..ce sa mai..is toti niste hoti..ca si aia de la PD. Ar trebui confiscate toate averile lor.
Pacat ca nu avem ce sa alegem...chiar si maine daca ar fi alegeri..tot nu am avea cu cine vota..doar acesti nesimtiti, hoti care candideaza de fiecare data si fac schimb de functii o data la 4 ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu