9 ianuarie 2008

Despre mine

Sunt un iesean. Asta cred ca era evident.
Sunt un om rau, nesociabil, cu o inteligenta sub medie.
Sunt mai suparat ca ieseanul suparat.
Imi place sa stau dezbracat pe un taburet in timp ce scriu articole pentru acest blog.
Cand sunt fericit, dansez gol, de unul singur, in jurul unui foc de tabara.
Da, am si simtul umorului.
Altceva ce mai pot spune despre mine?
Sunt tanar (20 si ceva de ani), web designer amator, fotograf amator, sofer amator, blogger amator si ce mai vreti voi..
Sunt grobian si agramat. Deci daca vedeti greseli de ortografie, dezacorduri, injuraturi, blesteme s.a.m.d. nu intrati in panica.
Urasc oamenii care se cred foarte destepti, urasc "moda", cliseele, fanii/suporterii de orice fel, oamenii care ajung "departe" datorita parintilor/cunostintelor, parvenitii, politicienii,persoanele care se dau drept inteligente sau vedete.
Citatul preferat: Isn't that cute...BUT IT'S WRONG . De ce? Pentru ca e amuzant

Visul meu:



Muzica preferata:









De mic visam sa ajung un om respectat, sa am o firma, sa am o familie fericita si sa ma bucur in general de viata. Bineinteles, ca toate aceste lucruri inca nu s-au intamplat. Viata e a naibii de grea si sansele sa ti se indeplineasca dorintele sunt foarte mici.
Daca esti sarac si mai ales cinstit, adica cu frica de D-zeu cum se spune, si nu ai pe nimeni care sa te ajute, si aici ma refer la parinti esti cam distrus.. Din toate punctele de vedere. Cam greu sa fii un om realizat daca nu esti ajutat. Daca ai parinti, iar ei sunt doar niste oameni simpli, fara cunostinte, pile relatii, tot nu te ajuta cu nimic in viata.
Numai cine este sarac, stie cum e sa vezi atatea masini luxoase in jurul tau, iar tu sa alergi dupa un microbuz murdar. Cum te simti atunci cand vezi ca ei au de toate si tu nimic?
Singurul lucru care iti poate da putere este speranta: speranta de a te ridica si a ajunge un om de succes, bogat.

Jocul meu preferat:
Va las sa ghiciti!

Si cam atat despre mine, ca deja va plictisesc.
Ma puteti contacta la urmatoarea adresa:
Dati un add...vreau sa am ditamai lista..momentan e cam goala. Promit ca nu trimit mass-uri decat urari de sarbatori !
E-mail: myiasi@yahoo.com

Si ca sa nu spuneti ca imi ascund identitatea si fata, am pus si o poza cu mine. E din '89 sau '90 cred, intr-o perioada cand si baietii purtau sort. Eu is ala cu un cadou in mana.

Si pentru a nu exista probleme judiciare, trebuie sa mentionez ca acest blog este un pamflet.

3 comentarii:

  1. Salut! Tare blogul... chiar imi place.. spune-mi si mie te rog de unde ai luat widgetul cu prgnoza meteo si cursul valutar ... vreau sa-l copii putin si sa-l pun si la mine :D

    RăspundețiȘtergere
  2. cursul valutar de aici : http://www.cursvalutar.info/preluare-curs-valutar-oficial-bnr.html
    iar meteo de aici:http://www.iasi.com/preluare/vremea/
    Iar pentru a le instala, daca nu stii, intri la aspect blog / adaugati obiect gadget, apoi alegi html/javascript. Iar acolo pui codul de pe site-urile respective

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos si realist acest blog.exact ceea ce se intampla la noi in iubitul IASI.bravo

    RăspundețiȘtergere