26 octombrie 2010

De ce nu mai e misto publicitatea romaneasca

Iq ads a facut un articol bunicel in care au intrebat 13 directori de creatie si strategic planneri: "De ce nu mai e misto publicitatea romaneasca?"
Fiecare isi da cu parerea intr-un mod nerealist, pupincurist sau pesimist. Cel mai bun raspuns l-a avut Bogdan Naumovici, acest Vanilla Ice al publicitatii romanesti, care a spus: "Ar merita sa dea toti faliment!"
Si sunt complet de acord! Inclusiv agentia lui!
Intrebarea "De ce nu mai e misto publicitatea romaneasca" e finuta, eu as reformula-o, intreband mai direct: "De ce e de cacat publicitatea romaneasca?"
Si culmea am si raspunsurile. Sunt doua la numar:
1. De maximia.
2. De Planning Director, Creative Director, Director of Bullshit and Creative Stupidity si de toate denumirile stupide preluate din engleza si folosite intr-o tara saraca pentru a face niste oameni cu un iq mediu si sub mediu si fara imaginatie, sa se simta bine noaptea cand se culca pentru ca el e director....
Scoateti niste reclame odioase oameni buni si e vina voastra!

Un comentariu: