28 august 2010

Top 5 cele mai bune beri

Trebuie sa recunosc ca imi place berea si am baut cam toate tipurile de bere, inclusiv bere japoneza.

Mai jos aveti un top 5 cu berile care imi plac si carora le-am acordat cate o nota. In acest top am inclus doar berea care se gaseste si la noi, inclusiv la terasele si barurile din Iasi:

1. Corona - e probabil cea mai buna si mai finuta bere pe care am baut-o vreodata, dar are o mica problema: e mica si scumpa, iar in baruri costa cam cat 2-3 beri obisnuite.
Nota: 10

2. Peroni - nu are pretul piperat pe care il are Corona, dar ar intra in unele localuri in categoria celor scumpe. Este o bere finuta, foarte bine filtrata si merita sa fie pe locul 2, dupa Corona.
Nota:  9

3. Becks - e o bere buna, nu este la fel de finuta precum Peroni, dar cu siguranta le depaseste pe celelalte precum: Carlsberg, Tuborg care nu au in spate decat multa publicitate si cam atat.
Nota: 8

4. Silva
Nota: 7

5. Ursus Black, Silva Black si Becks Lemon
Nota: 6,5-7

Cele mai proaste beri sunt cu siguranta: Ciuc, Bergenbier, Skol, Timisoreana, Stejar, iar pe Redds o depunctez serios pentru chimicalele continute.
Cat despre berea la 2l nu cumpar decat 2 sortimente: Albacher sau Stejar si in caz de nevoie Timisoreana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu