11 iulie 2009

Reclama proasta, marca Vodafone

Nu e un secret ca nu imi place aceasta companie, dar nu inteleg...de unde atatea reclame proaste?
Pe langa reclamele incredibil de proaste de la televizor cu "mega vedetele" mioritice gen Smiley si Cerebel sau cu baiatul care e trimis mereu la plimbare de una destul de neatragatoare, mai au si afise la fel de proaste. In afisul de mai jos se vede clar de ce spun eu ca e o reclama proasta: desen de 2 lei, incercand sa imite desenul unui copil de gradinita. Daca asta inseamna sa faci reclama, atunci orice copil de 3 ani poate fi directorul unei agentii de advertising. Dar asta e doar parerea mea, poate altora le place..

3 comentarii:

  1. Si cand te gandesti ca impanzesc orasul...

    RăspundețiȘtergere
  2. nu sunt nici eu o fana a ultimelor reclame vodafone + ca ma plictisesc si pe mine fazele cu.."ne combinam la o cartela??", dar am impresia ca aici au vrut sa mearga pe ideea unui print cat mai simplu si natural si nu ceva foarte plastic, cosmetizat, photoshopuit, abstract...de obicei omul asta se asteapta sa vada si este plictisit si suprasaturat si nu prea se mai uita...nu prea mai acorda atentie..pentru ca nu-i este atrasa...
    asta ce-i drept pare aerisit, si s-a vrut a fi si amuzant, ceva de genul...o idee simpla transpusa cat mai simplu. Mai astept pareri

    RăspundețiȘtergere
  3. Am scapat de "ne combinam la o cartela" si acum ne terorizeaza CRBL si maica-sa de la Pitesti.

    RăspundețiȘtergere