14 aprilie 2009

Service-uri auto neserioase: Caremil si Gold and Platin

De multe ori m-am ferit sa scriu despre firme, dar dat fiind faptul ca acest site este un blog, deci un loc unde imi exprim ideile personale am sa pomenesc si firmele, alea neserioase cu care am avut de-a face.
Dupa cum stiti, intr-un articol anterior, v-am spus ca mi-am vandut rabla si impreuna cu banii stransi am fost sa caut una noua. Nu prea am avut de ales, decat intre Chevrolet si Dacia. Nu am ales Dacia deoarece se cunosc problemele cu rugina, nu se ofera garantie la trenul de rulare, iar masina din test-drive avea probleme la directie, desi avea doar 9000km la bord. Nici nu mai spun de faptul ca, fiind satul de Dacie am zis sa merg din prima pe una straina. Am ales un Chevrolet coreean.
Masina ca masina, dar cand vine timpul sa treci pe service, deja sunt probleme.

Sa incep cu Caremil: avusesem o dacie care se tot strica, mai fusesem si pe la alte ateliere, dar apoi am spus sa merg la reprezentanta direct pentru a o repara. Ca doar, fiind reprezentanta trebuiau sa o repare bine. Primul lucru pe care il constati este ca acei oameni de la tejghea nu prea au timp de tine si tu stai ca prostul, deranjandu-i. Toti cei de acolo lucreaza de foarte mult timp, practic de cand s-a deschis Caremilul, sunt ingineri din cate scrie sub poza lor, dar nu asta e problema. Inginerii de la tejghea nu stiu sa vorbeasca frumos. Dar pana la urma tu vii sa repari masina, nu sa ai discutii civilizate. Sa zicem ca trec peste asta. Alta mare problema este faptul ca nu poti vedea cum repara masina. Nu te lasa. Accesul proprietarilor de masini este interzis in incinta atelierului. Te suna un om din cand in cand care iti spune cat costa si daca vrei sa continui. Eu avusesem si probleme la directie si cu franile. M-a costat in jur de 25 milioane piesele "originale Dacia". A fost o suma destul de mare...dar fiind singura masina pe care o detineam si voiam sa o am de buna, am zis: fie! Dupa ce am platit imensa suma pe care cu greu am reusit sa o strang, am luat Dacia si am constatat ca aveam acum alte probleme la directie si frani: masina tremura foarte tare cand puneam frana si mai mult, imi tragea volanul intr-o parte. Am fost din nou la ei, au verificat-o au spus ca e in regula, ba chiar a venit un inginer de la ei cu mine in masina si i-am aratat cum se invarte volanul cand pun frana si el tot nega. Oricat de beat as fi fost atunci, tot mi-as fi dat seama ca acel inginer minte. Dat fiind faptul ca nu am putut vedea cum repara masina, pot spune ca si-au batut joc de ea si de banii mei. Si acesta a fost un criteriu de a nu cumpara o masina de la ei.

Apoi Gold and Platin: desi masina e noua, nu avea nevoie de reparatii, ci doar de o simpla operatiune pe care nu o voi spune, deoarece apoi si-ar da seama cine a fost. Spre deosebire de Caremil, aici ai o fereastra mare prin care te poti uita pentru a vedea cum iti repara masina. Eu am stat 1h si jumatate pentru un fleac, pe care il puteam face si eu, dar fiind in garantie masina, nu aveam voie. Eu chiar ma uitam sa vad ce face mecanicul si am putut observa ca pur si simplu tragea de timp. Era o distractie continua, vorbea cu colegii, cred ca s-a dus de vreo 10 ori sa fumeze si/sau la WC, adica tragea de timp. Nu erau decat 2 masini in service. Nici nu vreau sa stiu cat stateam daca erau 3 sau 4 masini in service. Bineinteles ca eu stateam ca boul si ma uitam...Si mai cunosc si multe alte persoane care se plang de acest service.

Nu pot spune ca doar acestea sunt neserioase, dar cu siguranta pot spune ca majoritatea sunt neserioase. Profita de tine, te rup de bani si rad de tine mai pe fata, mai pe la spate..ca doar noi acceptam. De cate plangeri la OPC este nevoie pentru a intalni un serviciu de calitate?
In unele tari civilizate, daca angajatul nu zambeste clientilor si nu este amabil cu acestia este dat de urgenta afara. La noi, nu numai ca nu ai parte de asa ceva, dar mai parte si de alte lucruri cum ar fi reparatii facute de mantuiala si bataie de joc ce sa mai.

3 comentarii:

  1. cunosc eu un service auto bun...mi sa intamplat si mie

    RăspundețiȘtergere
  2. .18.10.2009 CEL MAI NENOROCIT SERVICE AUTO. GOLDEN AND PLATIN.AU TINUT MAISINA 2 LUNI PENTRU O REPARATIE DE 3 ZILE..SI CAND SA O RDIC..NU INLOCUISERA PISESELE CARE ERAU PE DEVIZ.VINE UN SEF DE LA TINICHIGERIE (VA DE CAPUL LUI)ZICE CA DA ..O SA LE SCHIMBE..SI DUPA 3 ZILE CAND MA DUC ACEEASI SITUATIE.ASA CA EU II RECLAM SI CER EXPERTIZA. CEL MAI JALNIC SERVICEEEEEE GOLD AND PLATIN...FERITIVAAAAAAAAAAAAAA

    RăspundețiȘtergere
  3. GOLD AND PLATIN ,,NENOROCITTTTTTTTTTT

    RăspundețiȘtergere