27 aprilie 2009

Filme vazute recent

Am vazut cateva filme luna asta, atat bune cat si proaste.
Sa incep cu cele bune:

The Wrestler - e probabil cel mai tare film pe care l-am vazut in ultimul timp. Actorii au jucat foarte bine, scenariul a fost bine pus la punct, iar regizorul a fost genial. Cine ar fi crezut ca un actor increzut de la Hollywood ar putea juca asa bine rolul unui om batut de soarta? Cat despre cum arata actorii... Marisa Tomei la varsta ei arata foarte bine goala, iar Mickey Rourke la varsta lui sa puna atatia muschi? Nu pot spune decat ca e un film excelent. E un film mai mult pentru baieti decat pentru fete. Deci e posibil ca fetelor sa nu le placa. De ce spun asta? Pai am o mica teorie: pentru a fi un film pentru femei trebuie sa apara un fund de barbat undeva prin actiunea filmului, iar pentru a fi un film pentru barbati, trebuie sa arate un fund de femeie, ceea ce se si gaseste in acest film. Bineinteles ca nu se aplica oricarui film.


The International - un film acceptabil de actiune. Multe impuscaturi, conspiratii si cam atat.


Printre filmele proaste pe care le-am vazut recent se numara Wall-E care m-a plictisit de moarte, iar What Doesn't Kill You mi-a irosit timpul. In al doilea film este vorba despre o reportera care isi apara sursa, chiar daca trebuie sa faca inchisoare pentru asta. Apoi aflu la sfarsitul filmului ca sursa e o fetita de cativa anisori care nu putea sa faca inchisoare. Concluzia: o apara degeaba! Iar Wall-E, cu robotelul...Doamne dar plictisitor desen animat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu