16 martie 2009

Despre produse proaste si reclame mincinoase

Voiam sa vorbesc de saptamana trecuta despre publicitatea de la televizor si despre produse proaste, dar nu am avut timpul necesar pentru a scrie pe blog. Am fost ocupat cu un alt site. Am muncit vreo saptamana si ceva pentru a-l pune in picioare si in sfarsit am reusit.

Una din pasiunile mele este si marketingul. Nu sunt student la FEEA si nici nu vreau sa fiu, dar am o pasiune pentru advertising si marketingul in general.

Pentru reclamele mincinoase si proaste nu am nicio pasiune. Acum sa va dau cateva exemple:

Cremele avand in continutul lor coenzima q10 - credeti ca daca ar avea efectul din reclama, ar mai exista chirurgi esteticieni? Poate ar avea vreun efect aceasta coenzima, dar nu cantitatea din crema de la tv. Pretul lor si asa este foarte ridicat, multe din cremele anti-imbatranire costa cam in jur de 30-50 ron, in functie de locul de unde le cumparati. Toate cremele anti imbatranire pun pariu ca sunt doar niste pacaleli. Apropo, crema cu coenzima respectiva a fost testata de mama mea..si niciun efect.

Mezelurile- nu trebuie decat sa cititi o eticheta de la campofrio si nu prea vedeti cuvantul carne, ci doar sorici si amidon. Si poate ati observat acum ca majoritatea mezelurilor sunt mai scumpe decat carnea de porc calitatea I.

Intr-un timp ma innebuneau reclamele la credite, acum sunt la moda reclamele la masini. Sa tot cumpar masini. Reduceri care mai de care mai infime. Tin minte cum o data a aparut directorul de la Dacia la stiri, spunand ca fabrica o duce prost si ca ar trebui sa cumparam cat mai multe Dacii, asta dupa ce politia si mai tot romanul si-a luat una ..dar in acelasi timp cei de la Dacia se pregatesc sa scoata alt model. Nu stiam ca daca ai probleme mari, incepi sa scoti un alt model care ar insemna zeci de milioane de euro cheltuite.

Masinile care pot fi cumparate : "cu doar 40.000 de euro". Nu zic neaparat ca sunt masini proaste..dar ma deranjeaza cum o spun: "cu doar..." Cum p...a m.-...i sa fie doar 40000? Au innebunit? Costa cat o garsoniera! E drept ca eu nu sunt in target, dar e jignitor pentru cei saraci, ca mine, sa auda ca ar costa doar......euro. E mult!

Si ca sa inchei pe o nota mai amuzanta, am pus poza unui produs care nu are reclama la tv, nu e de firma, dar se straduieste, iar pe timp de criza cred ca multe doamne si domnisoare o sa recurga la produse de acest fel:


De Panascanix, SQNY, Sunny, Akaiwa ati auzit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu