29 decembrie 2008

Revelion cu manele si fufe

Uitandu-ma la promourile televiziunilor, am putut observa ce programe o sa difuzeze de Revelion. Sunt momente cand chiar trebuie sa pleci de acasa. oriunde..in afara de Valea Prahovei bineinteles deoarece am auzit la stiri, zilnic, ca nu mai sunt locuri de cazare.
Manele si la ProTv si la Antena 1..tipic...pana la urma de ce nu? Trebuie sa manance si ei. Daca doriti sa petreceti Revelionu cu Sorin Salamu de Aur si alti maestri in ale manelelor astea sunt posturile potrivite.
Daca esti fufa sau doar iti plac fufele cu siguranta ai ce sa vezi pe Antena 2 - ei au Carnaval de Cucuruzu..o emisiune la fel de proasta precum suna, unde canta toate formatiile (cu fufe) recent infiintate sau vechi da' in ale meseriei (nu de cantarete). Fanii fufelor au la ce sa se uite.
Eu nu prea am ce sa aleg...Am sa merg unde merg toti iesenii cu putini bani : la Revelionul de la Palatul Culturii, sa inghet de frig..unde marele Gheorghe Nichita, cel mai slab primar care il poate avea Iasul, va incerca sa citeasca de pe o foaie, numaratoarea inversa.
Lasand toate acestea la o parte eu va urez un An Nou Fericit cu multe bucurii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu